Sunday, September 4, 2016

Forex Trading Systems Made Easy

Eenvoudige strategieë Deur Edward Revy op 28 Januarie 2007 - 07:22. Eenvoudige Forex strategieë maklik om te gebruik, maklik om uit te probeer. Hierdie versameling van forex strategieë en tegnieke word gewy aan handelaars in hul navorsing te help en die ontwikkeling van werkbare handel style en handel stelsels. Aandag alle handelaars: handel strategieë is gepos vir net hul opvoedkundige doeleindes. Trading reëls mag onderhewig wees aan interpretasie. Beplan risiko vlakke kan dramaties onder uiterste marktoestande verhoog. Gebruik die idees en / of hulle verander om jou handel styl pas, maar slegs op jou eie risiko. Ons beveel aan die toets van jou handel stelsel op 'n demo rekening voor te belê regte geld. Eenvoudige handel stelsels is goed vir geskoolde beginners en intermediêre handelaars, maar kan meer ervare handelaars nie pas. In ieder geval, nie dié strategieë te slaan as hulle konsekwentheid in jou leervordering sal bewaar. Gevorderde strategieë was al op 'n stadium eenvoudig, maar later is verbeter deur handelaars. So, die leer van die basiese idees agter eenvoudige strategieë sal jou help om in die lang termyn te bevorder in jou eie strategie maak. Ons hoop jy geniet 'n verblyf met ons uwe, Edward Revy en my beste Forex strategieë span as jy lees kommentaar, sal jy sien dat wanneer handelaars my gevra om 'n bepaalde strategieë aanbeveel op hierdie webwerf, ek het dit gedoen. Maar van daardie tyd al eenvoudige strategieë is gesorteer en rondgeskuif, sodat die ou nommers in my antwoorde kan irrelevant vir eenvoudige strategieë wees. Nog 'n punt is dat elke keer as 'n nuwe strategie is bygevoeg, kan dit baie beter as wat ek aanbeveel gelede uit te probeer maande of jare wees. So, net neem jou tyd en verken ons groot strategieë versameling Eenvoudige Forex Strategies: Trading Made Simple Is dit moontlik Ja. Jare gelede toe ek afgetree het ek op soek na iets om te doen. Ek het 'n gratis plaaslike aanbieding oor handel FX. My verstand sê. sodat die marteling begin as gebeur met almal beginners. Ek het 'n seker vuur program vir 2300. besparing 1700 af die normale 4000 prys. Man. Ek m op my pad het ek gedink. Dit was so moeilik om te verstaan ​​en handel dat ek nooit 'n sent gemaak. in werklikheid het ek verloor die meeste van die tyd. Toe ek genoem die companyit was al Griekse vir my. Ek het gedink 'n baie goed dat 19 jaar van onderwys doen. Ek het gesê dit is BS en het voortgegaan om ander stelsels. Ek oorgeskakel na handel demo vir 'n paar jaar, terwyl die bestudering van ou kaarte. Wat het hulle merk Elke metode het 'n hele paar reëls, aanwysers. op op. Ek het uiteindelik het keelvol met hulle almal saam. onthou die gedagtes jaar tevore. Nou hoekom is ek om my boude geskop op 'n gereelde basis. so frustrerend. Ek wou 'n metode wat eenvoudig was, het op al tydsraamwerke, eenvoudige reëls, 'n paar aanwysers. dat wanneer jy soek op my eenvoudige grafiek is dit net geskree uit wat ek nodig het om te doen en 'n metode ontwikkel wat 70-80 oorwinning vir my op 'n gereelde basis. Dit het meer as 2 jaar om hierdie metode te ontwikkel. Ek het hard gewerk. laat nagte en naweke om. Ek was so honger vir sukses. Ek haat die handel 5min-15min-30min kaarte. Hoekom Jy moet elke handel van begin tot einde en hoop te monitor en bid vir julle 'n korrekte inskrywing. Ek handel eers 1 uur kaarte gedurende die 1ste 3 ure van die VSA OOP en 4hr ambagte in die nag. Ek is so vir opstelling by 22:00 Stille Oseaan, 02:00 en sluit al 4 uur ambagte deur 06:00 Stille Oseaan. Het jy al ooit wakker in die oggend knal op jou puter en vind jy gemaak 150 pitte terwyl jy slaap. gewaarborg om 'n glimlag op jou gesig en 'n skip in jou stap sit. Ek plaas 'n baie opleiding kaarte om dit te bestuur in jou brein wat om te kyk vir en hoe maklik dit kan wees. Net oop jou oë, brein en aandag gee en jy sal wees om pitte gou. Jy sal leer op die pad wat die meeste van die dinge wat jy geleer het in die verlede is kak. Ek het. Die lys van reëls in die meeste metodes sal die meeste duiselig hou. nooit die bou van vertroue. sonder vertroue in jou inskrywings en uitgange jy het niks die moeite werd. Ons het 'n groep van groot handelaars wat reeds handel hierdie metode vir 6-8 maande reeds wat jou sal help spring in om jou vrae te beantwoord. Ek is baie protectful van al ons lede. Ons don t het 'n stresvolle draad. geen beswaddering toegelaat. Ek sal enige iemand wat enige probleme begin verwyder. As jy 'n probleem PM my en Don t pos dit. As jou nie gelukkig nie. asseblief aanbeweeg rustig. Ek d doen dieselfde vir jou. Jy wil stresvrye leer. Kom saam met ons. kan regtig verstaan ​​nie iets. PM my jou telefoonnommer en die beste tyd om te bel en ek sal dit opklaar vir jou te kyk na 'n FXDD Demo grafiek sodat ons is op soek na dieselfde grafiek. Jy sal 'n MT4 platform om ons plakje te gebruik. Die sleutel tot hierdie metode is die Handelaars Dinamiese indeks aanwyser vir inskrywings en uitgange. Ek gebruik ook 'n Stochastics (8,3,3) aanwyser. Dit word slegs gebruik om rigting te bevestig. Niks anders nie. Ons gebruik net Heiken Ashi kerse. wat is belangrik. Ons wil hê jy moet 'n aktiewe lid wees om vrae te vra, stuur kaarte en waarnemings wanneer moontlik. Begin handel 'n demo rekening totdat jy jou vertroue te bou en dan eers oorweeg te skakel na 'n lewendige rekening. Verontagsaming sjabloon hieronder gepos en sien updates. Lees die volledige draad voor om vrae te vra. Jy gewen het T medelyde Sien post 25 op bladsy 2 vir aanwysers. Laaste wysiging: Page 11, Post 156. danksy Cliff Nog update deur Numb3rs - 4/29 - Bl 48, plaas 713 UPDATE: Kyk na 25 Sien post 14 ha (APB) kerse. Forex Trading System Voordele Wanneer kleinhandel beleggers besluit om te stap in die Forex mark. hulle gee beperkte oorweging om die basiese voorbereiding wat nodig is om die handel te begin. Die meeste beleggers eenvoudig dink Forex as 'n warm mark en oorweeg net sy enorme wins maak geleenthede, terwyl ignoreer sekere voorvereistes, soos behoorlike kennis, handel insigte, behoorlike navorsing en beheer oor emosies. Mense wat hierdie belangrike faktore ignoreer geneig om verliese in hul eerste paar transaksies. Tog het tegnologiese vooruitgang oopgemaak nuwe moontlikhede. Om verliese te verminder, moet jy 'n basiese begrip van die Forex mark het en neem een ​​van die verskeie forex stelsels. Wat is Forex Trading Systems Forex stelsels en metodes uitgedink deur ervare Forex-handelaars / makelaars om die maksimum wins te genereer. Met die hulp van hierdie handel stelsels, kan 'n mens handel geleenthede te identifiseer vir 'n hoë wins. Forex stelsels is beskikbaar met makelaars en kan gekoop word. Hierdie strategieë is nie heeltemal meganiese maar ook betrek berekeninge om die regte toegang en uitgang waardes te bereken. Daar is talle Forex handel stelsels wat beskikbaar is in die mark. Dit is onmoontlik om 'n perfekte stelsel vir enige belegger te vind. 'N Stelsel wat goed werk vir 'n handelaar kan nie so winsgewend vir 'n ander wees. Trouens, die keuse van meer as een forex stelsels kan jou help om die toegang en uitgang punte te identifiseer in 'n meer akkurate manier. Forex Trading Systems: Voordele Met die hulp van Forex verhandeling stelsels, beleggers kan: handel met minder besluiteloosheid en minder vrees vir dinamika. Het 'n voorsprong bo ander handelaars wat nie die gebruik van enige handel stelsel. Spot toegang en uitgang punte veel vroeër as die res van die beleggers. Hulle sal ook in staat wees om die mark tendense beter te verstaan ​​en om 'n verandering in die mark tendense vroeër as ander mense raak te sien. Dit stel beleggers om hul bewegings te maak op die mees geskikte tyd. Implementeer strategieë sonder die aankoop van duur sagteware of 'n inskrywing op duur dienste. Kortgeknip hul forex leerkurwe. Goeie Forex handel stelsels kan help beleggers te sorg dat hulle winste uit geleenthede teenwoordig is in die mark. Dit is dus van kritieke belang om die regte handel stelsel wat kan help om suksesvol te word in die Forex mark te kies. maklik forex bied jou met 'n aanlyn handel fasiliteit en 'n visuele handel instrument wat help om die aanpassing van die parameters van jou oop bestellings. Risiko Waarskuwing: Forex, Commodities, Options en CFD's (OTC Trading) is aged produkte wat 'n aansienlike risiko van verlies te dra tot jou kapitaal en mag nie geskik wees vir almal. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan ​​en nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Verwys asseblief na ons volledige risiko disclaimer. Maklik Forex Trading Ltd (CySEC - lisensienommer 079/07). Maklik Forex Trading Ltd (CySEC - lisensienommer 079/07). Maklik Forex 2016. Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment